Gimnasio Femenino ZIRKIN
Gimnasio Femenino ZIRKIN

ARRISKU GABEKO ABDOMINALAK

 

Blandine Calais-Germain sortutako metodo hau abdominalak suspertzen dituen mugimenduen progresioan datza (ez posturetan), non aldioro perineoan edozein presio ekiditen den. Mugimenduen aniztasuna dela eta, beste ezaugarri bi nabarmentzen dira: alternantzia eta koordinazioa.

 

Abdominal hauek lantzean gorputzeko erdiguneko zonaldeak mugiarazten dira; bizkarrezurra, bizkarrezur-muina, abdominalek kaxa, arnasketa organoak, zirkulaziokoak eta digeritze aparatukoak. Hori dela eta, oso garrantzitsua da abdominalak arrisku gabe egitea. Horrela, gorputza errespetatzen da, zonalde honen lanketak ekar ditzakeen arriskuak saihestuz.

ABDOMINALES SIN RIESGO

 

Creado por Blandine Calais-Germain, el método de Abdominales sin riesgo es una progresión de movimientos (y no de posturas) que ponen en juego las abdominales, evitando en todo momento las presiones sobre el periné. Gracias a la variedad de movimientos tiene otras dos caracteristicas: las alternancias y las coordinaciones.

 

El ejercicio de las abdominales pone en movimiento regiones centrales del cuerpo como la columna vertebral, la médula espinal, el cajón abdominal, los órganos de la respiración, de la circulación y de la digestión. Por eso es tan importante practicar las abdominales sin riesgo. De esta forma respetaremos el cuerpo, evitando los riesgos propios del fortalecimiento de esa zona.

 

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