Gimnasio Femenino ZIRKIN
Gimnasio Femenino ZIRKIN

Lurreko Pilatesa

 

Pilatesa lurrean edo makinan egitearen ezberdintasuna.

 

Ariketak berdinak dira baina makinek funtzio bikoitza dute. Laguntza eskain dezakete edo erresistentzia eragin eta honek lanA egiteko mailak asko ugaritzen ditu.

Horrela, lehenengo faseetan edo ariketen ikaskuntza fasean egokiagoa litzateke makinei lehentasuna ematea laguntza eskain dezaketelako. Mugimenduak eta arnasketa barneratzean, lurreko pilatesari lehentasuna eman beharko zaio ariketak egoki egiten diren arte, eta behin puntu honetan, hobetzen jarraitu nahi izan ezkero, makinetara bueltatu gintezke haien erresistentziaK bide, hobetzen jarraitzeko. Ahaztu gabe, noski, lan biak uztartzea komeni dela beti.

 

Praktikan, lurreko Pilatesaren abantaila orokorragoa dela eta ordutegiak zabalagoak direla da. Makinetako Pilatesean aldiz ordutegiak murritzagoak dira, taldeak txikiagoak direlako eta gainera instalazio berezia eta makinak behar direlako. Lurreko Pilatesa kontzentrazio haundiagoarekin egin behar da laguntzarik ez dagoelako eta grabitatea, norberen pisua eta indarraren arteko erronka da.

Honek esan nahi du, lesioa dutenetan, adindunetan, mugimendua murriztua dutenetan, haurdunetan edo/eta erditze ondorenean hobe dela makinetako pilatesa egitea, ez bakarrik laguntza eskain dezaketelako, baizik eta irakaslearen behaketa zorrotzagoa izan daitekeelako.

Izan ere, kuriosoa dirudi lurreko pilatesa izatea lehen sortu zena, han non Joseph-k bere lehen ariketak diseinatzen dituen.

PILATES SUELO

 

La  diferencia entre hacer Pilates en el suelo o en máquinas. Los ejercicios son los mismos pero las máquinas tienen una doble función. Pueden ofrecer ayuda o pueden ofrecer resistencia, lo que amplía enormemente el abanico de niveles a la hora de trabajar.

Así, durante la primera fase o fase de aprendizaje de los ejercicios sería conveniente dedicarle más tiempo a las máquinas para recibir su asistencia. Una vez aprendidos correctamente movimientos y respiración, pasaríamos a dedicarle más tiempo al suelo, hasta realizar cada ejercicio a la perfección, y llegado este punto, si quisiéramos seguir mejorando, volveríamos a las máquinas para aprovechar sus resistencias y seguir mejorando. Todo esto sin olvidar que ambos deben ser combinados.

 

 

La ventaja del Pilates suelo es que es más general en la práctica y con horarios muy abiertos, mientras que el Pilates en máquina tiene horarios más rígidos, porque los grupos son menores y además requiere de unas instalaciones y máquinas que hacen ajustar el horario

El Pilates suelo hay que practicarlo con mayor concentración, pues al no haber una asistencia es un reto puro entre la gravedad y la fuerza muscular.

Eso implica que en el caso de existir lesiones, en personas mayores, personas de movilidad reducida, embarazadas y postpartos, siempre es preferible hacer Pilates máquina, y ya no solo por la asistencia de la máquina, sino también por tener mayor vigilancia del profesional.

 

De hecho, curiosamente, nace primero el trabajo de suelo que el de máquinas, pues es en el suelo donde Joseph diseña sus primeros ejercicios.

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